Онлайн гра Rail Nation про залізні дороги в жанрі менеджера
Rail Nation огляд гри про потяги і докладний опис
Rail Nation це браузерний економічний симулятор поїздів і залізниць, де потрібно розвивати транспортну систему і будувати бізнес імперію. Причому, лише на перший погляд це заняття буде схоже на невигадливий сітібілдінг. Спочатку вам доведеться розібратися у всіх механізмах і нюансах ведення такої складної справи, а потім конкурувати з іншими гравцями, вам постійно доведеться боротися за право прокладати шлях. Розробники подбали, щоб ви не занудьгували, навіть не дивлячись на те, що гра більше схожа на карткову монополію, де візуально екшену немає.
Це не звичайний всесвіт, яка є самою, що ні наїстися залізобетонної альтернативою будь-яким браузерним іграм, які своєю механікою вже порядком набридли. Тут не тільки банальне будівництво, прокладання шляхів і отримання прибутку з перевезень пасажирів і транспортування вантажів. Гравця познайомлять з усіма основними епохами становлення транспорту, який змінив весь цей світ на краще, а також розберуть буквально на гвинтики все деталі, починаючи від парових локомотивів і закінчуючи надзвуковими поїздами. Навіть знайдеться місце всім логістичним складовим, що призводить цю складну систему в рух.
Це той випадок, коли в Rail Nation гратимуть і діти і дорослі, перших не відлякає складність, так як геймплей побудований таким чином щоб кожен розібрався в управлінні. А другі зможуть втілити свою дитячу мрію побувати в ролі машиніста поїзда, і в підсумку отримають безцінні теоретичні дані по веденню величезного успішного підприємства в бізнес симуляторі і поліпшать свої навички менеджера. Просто граючи, розмірковуючи, і використовуючи базову логіку, ви станете краще в реальному житті. Адже це не банальний гринд на незліченних мобах як в фентезійних mmorpg і не нескінченне вимір арміями в класичних стратегіях. Тут рулить економіка і грамотне містобудування та стратегічне планування, щоб грамотно прокласти залізничне полотно, по якому рушать состави поїздів, як пасажирських, так і вантажних.
Rail Nation це мега популярна мульти-платформна гра, розробники якої самі створили нішу і просунули її так що буквально мільйони гравців фанатіють від неї і кожен день пробують себе в ролі менеджера і машиніста поїздів різних епох. Компанія Bright Future знає толк в браузерних стратегіях і багато фанатів цього жанру не здивовані таким блискавичним успіхом, так як вже бачили здатності цієї команди в Travian. Крім версій для комп'ютера на різних ОС, є і для мобільних пристроїв на базі IOS і Android, так що ваша залізниця завжди буде під рукою.
Спочатку коли ми почали ознайомлюватися з цим проектом, то не очікували чогось крутого, але потім не дивувалися такій популярності серед геймерів з усього світу, а були раді як діти і з захопленням займалися будівництвом і розвитком свого віртуального бізнес проекту. Щоб почати грати в цей класний симулятор залізниці необхідно пройти просту реєстрацію на сайті, існує російська версія і сервер під СНД. Також в соціальній мережі вконтакте є розвинене співтовариство, де ви зможете задати ваші запитання, а на Youtube каналі подивитися навчальні ролики і дізнатися щось нове про всесвіт поїздів. Природно така популярність обумовлена, тим, що проект поширюється безкоштовно по free-to-play з донатом і преміум магазином, де за бажанням можна прискорити і спростити прокачування.
Тип | Браузерна гра |
---|---|
Жанр | Стратегія, Симулятор, Менеджер |
Розробник | Bright Future |
Видавник | Travian Games |
Статус | Запущена |
Особливість | 3D, Flash |
Дата виходу | 2012 |
Тип розповсюдження | free-to-play (безплатно) |
Офіційний сайт |
Сюжет
Тут немає місця війні та рекрутингу солдатів і нескінченних воєн за територію, а також фермерства з усіма цими овечками, соняшниками, помідори і квіточками. До того ж ви тут не побачите героїв, що рятують разом з ельфами світ від орків або демонів. У Rail Nation тільки бізнес, будівництво, творення і пожинання плодів своєї праці. Сюжет один, вам необхідно розвинути свій бізнес до захмарних висот і стати кращим серед менеджерів залізниць. Причому ви відкрито будете конкурувати з іншими гравцями, що буде в свою чергу стимулювати вас стає краще. Проект гранично містить історичну достовірність, де ви пройдете шлях, поділений умовно на шість епох, де ви будете приводити в дію паровий двигун за допомогою дров і вугілля і захоплюватися швидкістю в 600 кілометрів на годину від японських монстрів.
Інтерфейс і управління
Графічне наповнення є невід'ємною частиною інтерфейсу, він максимально спрощений і не завалений вкладками в кількості +100500, так що ігрова зона повністю вільна, і ви можете милуватися поїздами і мальовничими пейзажами. Анімації дуже мало, але є така візуалізація розцінила як переміщення рухомого складу, пропливання хмар і польоти одиноких пташок. Багато дій супроводжуються звуковими ефектами, які добре доповнюють загальну картину сприйняття, а приємно не настирлива музика робить в результаті гру доброї і світлої.
Відносно управління, то воно максимально доброзичливо, але на випадок виникнення передбачено обов'язкове навчання, що в підсумку навіть діти зможуть стати великими бізнесменами і хорошими управлінцями. Камера знаходиться зверху і за великим рахунком гра майже однокнопочна. Вся складність виникає від великого контенту і різноманітних ігрових механік. Просто переміщується за допомогою стрілок над своєю мережею залізничного полотна і клацаєте, куди вам потрібно.
Геймплей
Спочатку своєї подорожі по світу Rail Nation у вас буде умовна можливість створити свого персонажа, вибір мінімальний, серед якої статі, ім'я, тип і колір обличчя, зачіска, окуляри, борода, вуса, головні убори, краватки, шарфи і костюми. В результаті у вас вийде зробити аристократа, який володіє залізницею. Але все картки персонажів як NPC, так і інших гравців разом з вами будуть виглядати на одну особу, що змусить посміхатися, причому нервово. Ну а далі вас чекає дуже приємне, а саме десятки тисяч кілометрів залізної полотна і 56 поїздів з різних епох, близько 50 міст, понад 1700 місць для виробництва, від куди потрібно буде возити товари і сировину, а також 11 видів будівель з більш ніж 300 -ми поліпшеннями до них.
Якщо ви почали свій шлях в Rail Nation, то ви волею і неволею станете залізничним перевізником, спочатку будете возити вантажі, а далі перейдете на пасажирів в більшій мірі, так як з них найбільше можна отримати прибутку. У вас буквально не буде часу на відпочинок, ви постійно будете досліджувати новий рухомий склад і ставити його на рейки, ви пройдете шлях від пара з дизелем до електрики. До того ж залізничну мережу постійно потрібно розширювати і в зв'язку з цим необхідно добре аналізувати ситуацію на карті і на основі цього прокладати найвигідніші маршрути.
Зі старту все почнуть з маленького села, яких на карті буде трохи більше ніж 50, де почнеться ваша боротьба за вплив, де в кінці свого шляху якщо ви докладете всіх свої сили, то станете справжнім залізничним магнатом з бізнес імперією приносить сотні мільйонів . При цьому ви будете, мало не п'яту точку рвати, щоб перетворити своє місто в мегаполіс з хмарочосами, адже тільки так можна витримати протистояння в кінці шостої епохи.
На початку ви будете перевозити тільки прості товари, такі як деревина, дошки, камінь, метал, а далі з переходом в нові епохи буде і нафту і газ і хімічні реактиви, навіть лампочки з унітазами, на кожну епоху в середньому припадає 50 різних товарів. Вам необхідно буде поруч з виробництвом прокладати залізничне полотно для обслуговування потреб виробничників. Але розпорошаться ви, як правило, будете на 1-2 галузі, так як осягнути неосяжне не вийде. Так само в зв'язку з цим, вам необхідно буде примкнути до якоїсь асоціації і діяти в її інтересах і одночасно в своїх, так як її успіх буде означати максимізацію вашого прибутку.
Просто мирно займатися в Rail Nation фермерів-подібними справами і милим містобудуванням в своє задоволення не вийде, необхідно постійно змагатися з містами інших гравців за престиж і грошові потоки. А дуже важливим і складним заняттям буде придбання ліцензій, які будуть відкривати вам доступ до більш крутим транспортним засобам. Дана ігрова механіка відмінна альтернатива стратегіям з війнами і браузерні mmo з ельфами та іншою безбожністю. Більш докладно і з базовими порадами щодо проходження гри ви познайомитеся далі в огляді, читайте нижче.
Rail Nation системні вимоги та характеристики
Мінімальні | |
OC | Windows XP, 7, 8.1 |
---|---|
Процесор | 800 MHz |
Оперативна пам'ять | 128 Mb |
Місце на диску | 100 Mb |
Відеокарта | 64 Mb |
Аудіокарта | DirectX 9.0c |
Швидкість Інтернету | 256 Кбіт/с |
Рекомендуємі | |
OC | Windows 10 |
---|---|
Процесор | 1.2 GHz |
Оперативна пам'ять | 1 GB |
Місце на диску | 150 Mb |
Відеокарта | 128 Mb і більше |
Аудіокарта | DirectX 9.0c і вище |
Швидкість Інтернету | 1 Мбіт/с |
Поради на самому старті для новачків, яких необхідно дотримуватися
- У першій епосі виконуйте всі завдання, так як вони не сильно складні, але при цьому спрощують ваш старт. І за ті отримані ресурси зможете побудувати додаткові будівлі для збільшення прибутку або ж прокачати краще депо і лабораторію з рейковим заводом, щоб швидше просуватися;
- Головні будівлі до будівництва і планомірної прокачування - це депо для збільшення рухомого складу та лабораторія для технологічного переваги, при першій-ліпшій можливості покращуйте їх в першу чергу;
- Доглянете відповідну асоціацію виробничників і приєднаєтеся до неї, це допоможе вам з вантажоперевезеннями;
- Не розпиляйтеся на контракти з безліччю галузей, виберіть одну або дві, але укладайте з нею максимум вигідних контрактів;
- Не забувайте про ліцензії, вони відкривають багато додаткових можливостей.
Розвиток залізничної станції
У вашому розпорядженні величезна карта всесвіту Rail Nation, де розміщені населені пункти, одні можуть бути дуже важливі, а поруч з іншими прокладати шляхи виявиться безглуздим. У одних вашою метою будуть вантажі, а у інших пасажири або товари, останніх може бути незліченна безліч, що очі будуть розбігатися. І всі вони мають ту чи іншу вигоду в різному ступені. Все це необхідно грамотно проаналізувати для максимізації прибутку і розширення бізнесу. На кожній станції і поряд з нею можна звести споруди, які будуть приносити прибути, такі як:
- Вокзал - головний будинок, від якого залежить вся інша інфраструктура, виробляє очки престижу;
- Рейковий завод - виробляє все необхідне для прокладання залізничного полотна;
- Будівельний майданчик - обов'язкова споруда, але її наявність значно зменшує час будівництва інших об'єктів;
- Лабораторія - тут ви будете отримувати очки досліджень для вивчення технологій і доступу до нових моделей поїздів;
- Депо - збільшує кількість доступних до використання поїздів;
- Відділ ліцензій - тут купуються ліцензії на покупку того чи іншого транспортного засобу та інших необхідних речей для залізниці;
- Готель - виробляє дохід і очки престижу;
- Банк - тут зберігається ваша прибуток і його потрібно розвивати, щоб збільшувати місткість;
- Ресторан, торговий центр - стабільне джерело прибутку;
- Ігрове заклад - тут можна придбати лотерейний квиток і якщо пощастить виграти значну суму грошей.
Історичні Епохи в Rail Nation і шляхи розвитку
Як ми говорили вище, гра підштовхує до конкуренції, де потрібно проявляти кмітливість і боротися за право досягти успіху. Так як гра має кінець і певну мету, то існують раунди, що тривають в середньому 3 місяці, які в свою чергу розділені на історичні епохи з відповідними потягами, товарами, дослідженнями та антуражем. У підсумку, той, хто досягне всіх благ і переваг останньої доби стане переможцем. Зараз, ми коротко розберемо основні моменти кожної з епох.
1-ая епоха
Тут ви зіткнетеся з витоками залізниці. Спочатку у вас буде ластівка, зациклюватися на ній не варто і апгрейдити її. Ваша мета тримати баланс між вантажними і пасажирськими поїздами, щоб заробляти гроші і збільшувати населення, причому склади повинні рухатися в обидва боки. Хоча тут є 7 поїздів, для більшої швидкості просування по грі, все ж необхідно від ластівки йти прямо по такому ланцюжку, прокачувати тільки необхідні дослідження: Ворон-Кіт-Сокіл. Насамперед укачувати депо і лабораторію, будівлі, що приносять додатковий дохід можна будувати лише за залишковим принципом. А перед переходом у другу епоху, розширте банк і вивчіть доступні пов'язані з ним дослідження. Так як це вам значно допоможе вирватися вперед.
2-ая епоха
Тут необхідно враховувати пасажирські перевезення, до переходу в цю епоху потрібно вже прокласти шлях до трьох містах і мати плани на розширення. Запам'ятайте всі поїзди прохідні, крім пасажирського жирафа і вантажний рисі, тому в дослідженнях прокладайте свій шлях по жирним лініях. Відносно будівель, то пріоритетними будуть депо і будівельний майданчик, інші будівлі зводяться і поліпшуються за залишковим принципом і тільки по необхідності, але якщо все ж гроші будуть, то фінансуйте ресторан. І головне практично з самого початку плануйте прокладку залізничного полотна як мінімум ще до двох містечках.
3-ая епоха
Тут ви будете піклуватися про те, про що навіть не замислювалися, а саме про престиж, тому розвивайте вокзал і готель. І приділяйте більше уваги перевезень пасажирів, так як вони приносять найбільше грошей. Також необхідно націлена на вивчення і придбання таких поїздів як Осіріс або Морфей, або як вийде, так з ними чимало проблем. До цієї епохи у вас вже повинен бути чималий рухомий склад і кількість вагонів, запам'ятайте фарм на всіх потужностях престиж і гроші, так як далі без достатнього їх кількості ви почнете конкретно буксувати.
4-ая епоха
Тут ви вже зустрінете поїзда, які вам звичні і виглядають вже більш менш сучасніше. Спочатку можна слоти заповнювати доступними поїздами, у яких велика надійність, а коли прокачати до Посейдона і Морфея, сміливо переходите на них. У вас буде можливість користуватися старими складами або якщо будуть гроші, то до доступу до кращих поїздам можна скористатися проміжними ланками. Але ви від них точно позбудетеся, так що краще потерпіть і придбайте щось краще. Чогось особливого в просуванні немає, і просто як по накатаній, ви покращуєте і вивчаєте, що тільки можна.
5-ая епоха
П'яту добу ви почнете з Медузи і Левіафана, де у вас будуть дуже швидкі поїзди з великою кількістю вагонів і середнім ступенем надійності. Але такі круті поїзда вимагають кілька слотів під своє місце, тому вам необхідно розвивати депо і також максимізувати прибуток, так як поїзди вже стоять мільйони, а з ними ще будуть витрати на вагони. Ваша мета замінити весь рухомий склад до кінця епохи на кентаврів і Ікар. В цілому у вас вже повинна бути локальна імперія з не маленьким доходом.
6-ая епоха
Якщо ви до початку заключної епохи нічого серйозного не уявляєте, то шансів узяти гору над іншими мінімальний. Тут у вас будуть вже самі класні поїзда, такі як Олімп і Удав, але вони вимагають дуже багато слотів під себе, тому вкачає на повну депо.
Запам'ятайте важливі правила і дотримуйтеся їх
Так як ви найімовірніше новачок, то будете робити помилки, які діляться на малозначущі і грубі, причому останні в Rail Nation зведуть нанівець всі ваші старання. І так ось перелік рекомендацій по виконанню, коли ви зіткнетеся з деякими речами в процесі гри.
- Не перебивайте контрольний пакет володіння виробництвом, так як асоціації ділять між собою акції, то викуп значної кількості призведе до конфронтації і в наслідок до збитків і проблем;
- Якщо ви вступили в асоціацію, то виконуйте вказівки лідера, або як мінімум не робіть те, що забороняється, в іншому випадку вас виженуть, і ви позбудетеся привілеїв;
- Не створюйте асоціацію, якщо граєте в перший раз, краще приєднуйтесь до вже існуючої, тому що в противному випадку з великою ймовірністю втратите гроші, а що важливіше час;
- Не пропустіть золотий час, а це значить, що в переході на нову епоху будуть відкриватися виробництва з нульовою завантаженістю, скористайтеся цим, щоб урвати свій шматок ласого пирога, так як бажаючих буде хоч відбавляй.
Ігрові режими
Хоча і здасться на перший погляд, що Rail Nation складна гра в плані економіки і в ній потрібно мчати галопом, щоб обігнати інших, але це не зовсім так. Можна виділити два режими, де один основний і головний, а другий побічний, де є можливість, поміряються кийками. Перший це вільна гра, де ви розвиваєтеся і намагаєтеся, щоб стати краще за інших в гонці, де в кінці шостої епохи буде визначений найкращий. І цю рутину трохи розбавляє другорядне заняття і це змагання, по типу гонок, де потрібно доставити вантаж з точки "А" в точку "Б", як можна швидше. У гонках брати участь не обов'язково, так як це більше схоже на якісь витівки, де ваша перемога на глобальному рівні нічого не означає, тому краще закачувати на максимальних швидкостях свою імперію.
Соціалізація і конкуренція
Rail Nation це розрахована на багато користувачів гра, і тут навіть якщо не хочеш доведеться взаємодіяти з іншими гравцями на економічному рівні як партнери, при цьому можна об'єднати свої капітали для збільшення вигоди від торгівлі і таким чином обігнати інших, уклавши торговий союз. Це багатогранна гра, де можна почати розбиратися в багатьох речах, які допоможуть в реальному житті, якщо ваша професія зав'язана на фінансовому секторі. Спільні зусилля це навіть не вибір, а необхідність, так як до фінальної стадії доживуть лише мегаполіси, а село з дерев'яними халупами до міста з хмарочосами буде важко розвинути в поодинці. Найчастіше в місті знаходиться кілька гравців і у вас буде можливість спілкуватися і об'єднуватися в асоціації. А головне полягає в тому, що ви і всі суперники і конкуруєте між собою.
Плюси |
Приємне промальовування |
Добре продумана економіка |
Унікальний сеттінг |
Максимальна історична достовірність |
Мінуси |
Мінімум анімації |
На пізніх рівнях гра стає рутиною |
Підбиття підсумків
В цілому Rail Nation гідний проект щоб витрачати на нього свій час, толком нічого поганого сказати не можна. Хіба, що на певному етапі гра стане надмірно монотонної, багатьом вона може нагадати монополію, але з будівництвом залізниці і поїздами в головній ролі. Так як гідні конкуренти навіть поряд не стоять, то говорити, що є інша і краще для порівняння не доводиться. Якщо міряти виключно в рамках жанру стратегія, то це більш ніж міцний середнячок, де можна розвинути навички бізнесмена і стати кращим менеджером, що може навіть допомогти в реальному житті. І це буде в рази корисніше, ніж качати ельфа або створювати армію вікінгів для військового походу на слабких з метою грабежів. Проект суто на любителя, але дивлячись на фанатську базу, складається враження, що любителів мільйони.
Графіка приємна мальована з музичним супроводом, який не вводить гравця в гіпнотичний транс, як буває часто в брузерних стратегіях, де краще вирубати будь-які звуки. Інтерфейс дуже дружній, а управління інтуїтивно зрозуміле, але все ж необхідно пройти навчання в Rail Nation, щоб розібратися у великій кількості контенту. Радує, що розробники пішли таким шляхом, що впровадили добровільно примусову соціалізацію, при якій гравцям необхідно взаємодіяти між собою і намагатися стати крутіше інших. Фермери і любителі сітібілдінга без войнушек і насильства оцінять гру по достоїнству. Рекомендуємо, уривайтеся, вклинюється і мчимо вперед до мрії, як локомотив.